Dne 1. 2. 2025 proběhl na ZŠ. Cesta v Elimu v Písku další ročník závodu Czech Indoor Cup v rybolovné technice (casting sportu). I přes velkou marodku se závodu zúčastnilo více než 70 z…
Český rybářský svaz, z. s., místní organizace Písek
19.11.2019
Vysazování původních druhů ryb – Dotace z Jihočeského kraje
Český rybářský svaz z. s., místní organizace Písek v letošním roce využila podpory Jihočeského kraje formou dotačního programu – Rozvoj venkova a krajiny – Chov ryb ryb ve vodních tocích. Z této dotace bylo podpořeno vysazení v jarních měsících 2000 kusů podoustve říční, 2000 kusů ostroretky stěhovavé, 2500 kusů parmy říční a 2000 kusů lipana podhorního. V říjnu jsme ještě vysadili 3000 kusů jelce tlouště a 3400 kusů násady candáta. Všechny druhy ryb byly vysazeny do lokalit odpovídajících rybích pásem revírů Blanice Vodňanská 1, Otava 1 a Otava 2.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.